2009. október 8., csütörtök

Csepeli ősz....

----Nem volt eddig időm írni, mert ugye indul a fűtési szezon, és mindenkire rájött a begyújthatnék. Így történik meg megint, hogy én nem megyek a családdal Tápiószelére, hanem inkább gályázok. Többen panaszkodnak, hogy nincs meló, én meg miután hazajön a Margó indulok 6 körűl a második műszakba. És ez így megy még legalább két hétig, ha jól számolom. A családi ház is felpörgött rendesen. Egyszerre 2-3 helyen dolgozhatnék benne. Csak merre induljak az a kérdés. Így állok a közepén, és nézem a többi szakmát. :-) Na jó ez nem így van.
----Mindig vannak itt a sétáló utcába ősszel csepeli napok. ki is használtam a programsorozatot, és elhívtam Sanyi barátomat koncertre. Most már kvittek vagyunk, mert ugye ő a Madonnára hívott, én meg a Baby Gabival kiegészűlt Pedrofon koncertre hívtam meg. Aki nem ismerné őket itt egy kis ízelítő: http://www.youtube.com/watch?v=l3Wa9KP2iYs Panna nagyon élvezte a koncertet ha abbahagyták mindig mondta, hogy folytatják. Még táncolt is, csak azt nem tudjuk kitől tanúlta. Ha sikerül feltöltök egy videót. Vettünk egy félméteres kürtőskalácsot is amit elmajszoltunk. A mellettünk ácsorgó család bánatára, mert az ő gyerekeik hiába sírtak nem kaptak kalácsot. Szar lehet így élni, hogy egy évben egyszer nem telik egy db kalácsra. Ha már a koncert ingyen van ugye. Másnap is kiment a Panna az anyjával is, de a bugyuta gyerekműsor nem érdekelte. Én tudtam mire kell elvinni a gyereket. :-) Hajtogattak a Pannának valami lufit is amit hazahozott. Tacskó szerű kutyaforma volt. Kérdezem tőle:-Mi ez kutya? a válasz: Ez nem miezkutya ez lufi..... Na erre varjál gombot. Szakadtam a röhögéstől. Ma bringázunk haza az oviból, kérdezem tőle, hogy mi volt az ebéd. Nem mondja. -Kérdezem fasírtot ettél? -Igen. -Biztos? -Szerintem nem biztos. Nem szeretem a fasírtot. :-) Mindegy én lelkesen fizetem az ebédpénzt. Már tuti, hogy a Panna a Batizék kisfiával jár együtt oviba. Ha valakit érdekel valami jó szaftos pletyka, akkor elárulom, hogy Batiz Ivánkának kisszék a jele. Nem gondoltátok volna mi...Holnap nem lesz ovi, így hát megnyertem a pöttömöt egész napra. Be is jelentkeztem muterhoz ebédre. Nokedli lesz, azt bírja Panna. Azt még nem találtam ki mivel töltsük a napot.
Október 26.-án sem lesz ovi, és azon a héten összevont csoport lesz. Nem tudom mit kezdünk a Pannával. Végre megszokta a dadusokat, és az ovónéniket, talán a gyerekeket is, erre ilyen stresszt találnak ki az őszi szünet idejére. Mert ugye akinek iskolás gyereke van úgy is otthon kell lennie. Ez kicseszés. Egy ovis gyerek mellé kb. 60 nap szabi kéne.
----Dolgoztam a régi Skála helyén épülő bevásárlóközpontban is egy napot. Nagyon nem esett jól. Hangos volt, poros, körűlményes a pakolás. Mennyire nem hiányoznak ezek a nagy épületek nekem. De a poén, hegesztek a létrán, erre megjelenik a J-é-s volt főnökünk. És azért a többes szám, mert a Kox úr is velem volt aki szintén onnan lépett ki. Tisztára úgy nézett ki, mintha én csaltam volna el hozzám dolgozni. Április óta ez volt a második alkalom, hogy együtt dolgoztunk.
Viszont csak utána esett le, hogy a piros J-é s pólóban alakítottam a gázcsövet. Nem tudom Attilának feltünt e? Lehet mutatta másoknak, hogy itt is "mi szerelünk".
----Na mára ennyi legyetek rosszak! Pá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése