2009. szeptember 25., péntek

Elvitték...

----Sajnos a kinézett Multiplát. Pedig fél évig nézegettem. Várhattak volna még egy fél évet. :-( Sebaj majd álmodozok másikról. Úgy is ráérek, mert a Panna bekapott valami bacit, és itthon vagyunk. A Margó ma is és holnap is oktatáson van. Enyém az orrszívó, az orcsepp, meg a mosogató szivacs. Megyünk ma a laborleletért, aztán be a dokibácsihoz. Tuti ordítás lesz. Pedig jó fej a doki. Korán reggel próbáltunk a gyerektől vizeletmintát venni, hát nem volt egyszerű. Nem akart a befőttesüvegbe pisilni, ordítozott, és dobálta magát. Remek dolgok ezek. Legalább már nem lázas. Az is valami.Teljesen felborúlt a hetem. Munkát áthelyeztem, másikat eltoltam. És tegnap a doki után este 8 kor indultam a 2.kerületbe vízmelegítőt javítani. Fél 11 körűl már itthon is voltam. Bezzeg ilyenkor senki nem kérdezi, hogy dolgozol? Éjszaka? És ezt a héten háromszor is eljátszottam. A Pannával a nyakamban próbáltam gázórát bontani, az is jó móka volt. Elindítottam a Boráros téren a fűtést, bekötöttem a cirkót. El is indúlt szépen. Megvolt a próbafűtés. Április 23.-án kezdtem. Épp ideje, hogy vége lett. Ez is egy kisebb vagyonba kerűlt, mert este nyolcig kell már parkolást fizetni. És még rohadt drága is. Jó egy óráért bedobtam vagy 6 kilót.

----Panna lelkesen bringázott szinte minden nep. Az oviig folyamatosan elcipeltem a járgányát, és álltalában mentünk egy telepkört. Tegnap mentünk egy nagyobbat, de a felénél megunta, én meg cipelhettem haza a két(négy)kerekűt. Akkor éreztem, hogy melegebb mint kéne. 38 fokos láza lett. Ahogy tüsszenteni szokott, szerintem a fél csoportot tutira megfertőzte. Laza hetük lesz az óvónéniknek. Pedg tök lelkes volt már csütörtökön. Nem sírt mikor mentünk az oviba. Mikor jöttünk haza mondta, hogy holnap is jövünk. Reggelenkén a szomszéd Kamilla is indul oviba. Készer is együtt lépcsőztünk. Fogták egymás kezét. Mondtam is a Ritának, hogy így mehetnénk kéz a kézben négyen az oviba. Mondanák is ránk, hogy milyen szép család. :-)))))))))))

----Leadtam az eddigi legnagyobb családi házas árajánlatomat. 7,4 milla. Le is ültek tőle rendesen. Át kell dolgozzak rajta ezt azt. Magyarúl ocsósítani kell. De úgy érzem velem szeretnék csináltatni. Az érdi ház tulaja is felhívott, hogy az én ajánlatom kicsivel több mint a másik, de sokkal részletesebb. Viszont az idén nem kezdenek, de jövőre azért versenyben vagyok. Ja el is felejtetem, válság van. Bár a héten is volt aki panaszkodott, hogy nincs nagyon meló. Nekem meg időm nincs melózni. Sebaj 4 év és Panna már iskolás. 15 év és nagykorú. Akkor már nem fogok neki hiányozni. Akkor pont 49 leszek. Szerintem már nem fogok tudni fizikailag dolgozni. Van pár évem, hogy felépítsek egy nagy céget. Csak az a baj, hogy sokfelé látom, hogy nem működnek akik nagyban űzik. Lásd J-é. Bár nem tudom ott mennyit vehettek ki az ügyvezetők. Szerinem többet mint kéne.

----Na mára ennyi mert lassan ébred a gyerek. Én meg pihenés helyett megint nektek (meg magamnak) írtam.
Pá!

4 megjegyzés:

  1. Újra itt!
    Háló villághálló, most már otthonról.
    Casa del Sanyi.

    VálaszTörlés
  2. Üdv a fedélzeten. Te legalább hozzá fogsz szólni, és akkor érzem, hogy nem csak magamnak írok. Lesz aki olvassa. :-))

    VálaszTörlés
  3. :o)
    Skypot feldobtam (nemethsanyi1 msn:nemethsanyi@freemail.hu) de az élmény fokozásához még kamerát és mikrofont be kell szereznem. Láss el hasznos infókkal ó Bob mester, nehogy árnyékra vetődjek, mint a wifis egérrel :oP
    Ja valami kütyü beszerzése is rajta van a listán hogy a wifis routerem ne csak szoba dísz legyen hanem a gépet is azon keresztül használjam.

    VálaszTörlés
  4. Én kaptam a webkamerámat...:-o Labtec, Logitech, Genius, Trust, szerintem bármelyik megteszi.

    Legalább 1 Megapixeles legyen szerintem.

    Én egy 600 forintos fülhallgatós mikrofont használok. De asszem van egy talpas mikrofon amit nem használok. Megkeressem?

    VálaszTörlés